برند کارترز برندی دوست داشتنی

کارترز برند پیشتاز در صنعت تولید پوشاک بچگانه و سایر متعلقات مربوط به آن در آمریکا است که برای هر بچه بیش از ده نوع محصول مرتبط با پوشش عرضه می‌نماید. طراحی و تولیدات برند کارترز بر اساس نوآوری‌های به ارث برده شده از حضور 150 ساله در این صنعت بوده که این قدمت و سابقه طولانی، اعتماد نسل‌های مختلف خانواده‌ها را به این برند خوشنام به ارمغان آورده است.

لباس نوزاد برند کارترز


برند کارترز این هدیه موروثی را در مورد ریزترین جزئیات حفظ نموده و همچنان نیز از آن جهت هرچه آسان‌تر نمودن پوشاندن لباس توسط مادر و آسایش کودکان در لباس‌هایشان استفاده می‌نماید و همچنان که به سمت آینده حرکت می‌کند، مفتخر به همراهی و خدمت به خانواده‌هایی همچون شما خانواده محترم با تولید محصولات جدید و ارائه راهکارهای نو در تهیه مایحتاج فرزند دلبندتان می باشد.

در سرتاسر این سال‌ها، کارترز با نکته‌سنجی و ریزبینی خاص، همچنان در مسیر درست حرکت به سمت فلسفه جلب اعتماد نسل‌های مختلف خانواده‌ها به پیش می‌رود.

شما می‌توانید بابت رعایت کوچکترین جزئیات ممکن در طراحی و تولید، بر روی کارترز به عنوان یک برند برتر حساب نمائید. بنابراین دیگر آزادید تا بر روی موضوعات اساسی‌تری همچون تولد قدم نورسیده‌تان، در آغوش گرفتنش، لذت بردن از خنده‌های از ته دلش، بریده بریده سخن گفتن‌هایش و دیگر لذت‌های در کنار یکدیگر بودنتان، تمرکز نموده و از آنها همچون چراغی روشنایی‌بخش در زندگیتان بهره برید.

فلسفه برند کارترز

کارترز (carter’s) معتقد است دوران کودکی همانند یک جشن زیبا می‌باشد و نقاشی‌های رنگی و کاراکترهای جذابی که توسط مجرب‌ترین طراحان این برند جهانی طراحی می‌گردند، الهام گرفته‌شده از شادی و عشق به فرزندیست که در زندگی شما وارد گردیده و بدان رنگ و رویی تازه بخشیده است.

ما با طراحی‌های هنرمندانه و زیبا، بالاترین سطح کیفیت مواد و دادن حق انتخاب‌های مناسب در خرید، دوران زیبای کودکی را برای نوزادان، کودکان و خانواده‌هایشان به جشنی با شکوه مبدل می‌نمائیم.

شادی و آرامش کودک شما با محصولات کارترز

کارترزلند؛ نمایندگی محصولات کارترز در ایران

کارترز تولیدات خود را به غیر از آمریکا، در چندین کارخانه اصلی دیگر خود در سایر کشورها که تحت لیسانس کارخانه مادر قرار دارند تولید می‌کند که از اصلی‌ترین‌هایشان می‌توان به کارخانجات این برند در کشورهای تایلند، کامبوج و چین اشاره نمود. از این میان کارخانه چین؛ محصولات مربوط به آسیا و کارخانجات تایلند و کامبوج؛ محصولات مربوط به اروپا و بخشی از آمریکا را تولید می‌کنند.

فروشگاه کارترزلند مفتخر است که با عرضه متنوع‌ترین و با کیفیت‌ترین مدل‌های برند کارترز، گامی استوار در جهت تحقق فلسفه این برند محبوب در کشور عزیزمان ایران و در جهت حمایت از شما خانواده محترم و فرزند عزیزتان برداشته و همواره با این شعار که “فرزندان ایران زمین لایق بهترین‌ها می‌باشند” پابه‌پای لحظات زیبای رشد فرزندتان از اولین لحظات چشم گشودنش تا بهترین لحظات شاد در کنار یکدیگر بودنتان همراه شما باشد.

فروش حضوری و اینترنتی محصولات برند کارترز

شما هم‌میهنان گرامی، علاوه بر امکان خرید حضوری از فروشگاه کارترزلند به آدرس، تهران، نارمک، جنب متروی فدک، مجتمع تجاری پالمیرا، طبقه هم‌کف، می‌توانید از هر نقطه ایران، محصولات مورد نظر خود را از سایت فروشگاه آنلاین کارترزلند به راحتی سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید.

در این فروشگاه، علاوه بر خرید انواع لباس نوزاد، ست بچگانه، سرهمی، پوشاک تک، رامپر و … با برند کارترز می‌توانید وسایل ضروری سیسمونی مورد نیاز خود را از میان بهترین برندهای محبوب سفارش دهید.

دوست دارید از محصولات متنوع فروشگاه کارترزلند بازدید کنید؟ روی عناوین زیر کلیک کنید و سری به تعدادی از  قفسه‌های فروشگاه ما بزنید.

برای مشاهده سایر محصولات و همچنین خدمات مشتریان، از منوی بالای صفحه اصلی سایت استفاده نمایید. ما برای دیدن برند کارترز بر تن نوزاد دلبند شما، لحظه‌شماری می‌کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید