شناخت بادی اصل از تقلبی

با توجه به استقبال بالای شما خانواده‌های گرامی از محصولات Carter’s به‌خصوص بادی اصل کارتزر، همواره تعدادی افراد سودجو در بازار حضور دارند که بدون در نظر داشتن اخلاقیات، با واردات محصولات تقلبی و بی‌کیفیت تولیدشده در کارگاه‌های غیرمجاز چینی که محصولاتی شبیه مدل‌های اصلی برند کارترز را با مواد جایگزین نخ پنبه و صرفاً به سبب ارزانتر تمام شدن قیمت نهایی، تولید می‌کنند و موجبات مشکلاتی نظیر خارش و انواع حساسیت‌های پوستی نوزادان و کودکان می‌شوند، صرفاً به تأمین حداکثری سود خویش می‌اندیشند.

لذا اکیدا توصیه می‌گردد که بدون اطمینان از اصالت کالا، به هیچ عنوان اقدام به خرید چنین محصولاتی ننمائید و برای حفظ سلامت نوزاد خود، برند کارترز اصل را از نمایندگی معتبر آن تهیه کنید.

بادی اصل پسرانه کارترز کد 2064

از نظر کیفیت، دوام، تنوع و قیمت دست‌کم در بازار ایران، کمتر محصولی در رده لباس کودک به پای کارترز رسیده و مادران ایرانی با شناخت روزافزون این این برند امریکایی بسیار مشتاقند بادی اصل کارترز را بر تن لطیف نوزاد خود ببینند.

بادی، یکی از کاربردی‌ترین لباس‌های نوزاد و کودک در ماه‌های ابتدایی زندگی‌اش است و در صدر لیست خرید سیسمونی نوزاد قرار دارد.

اما مدتی است به دلیل نوسانات ارزی و موارد دیگر، نمونه‌های تقلبی این محصول به بازارهای مصرف ما نیز رسیده است. قطعاً تولیدکننده بسیار به زحمت افتاده تا بتواند تنوع و کیفیت را شبیه‌سازی کند! اما مثل هر جنس تقلبی دیگر چنانچه با اختلاف کیفیت، تولید نشود تاثیر آن در قیمت مشخص نخواهد بود. بنابراین کارترز تقلبی، هم ارزانتر و هم بسیار بی‌کیفیت است.

چطور بادی اصل کارترز را از تقلبی‌ها تشخیص دهیم؟

سه تکه دخترانه کارترز کد 1855

یکی از اختلافات بادی اصل و بادی تقلبی در این است که در قسمت پایین اکثر زیردکمه‌ها نواری دورتا‌دور دوخته شده، در بادی های اصل در قسمت دکمه‌های جلوی بادی نوعی نوار سفید رنگ از جنس کتان سفید دوخته شده و دکمه‌ها روی آن قرار دارند. این لایه‌ی کتان از دکمه‌ها حفاظت می‌کند بنابراین مانع جدا شدن دکمه و شل شدن پارچه در اثر باز و بسته کردن می‌شود.

همچنین نوار قسمت پایین در بادی های کاترز اصل در هیچ یک از پهلوها درز ندارد، بنابراین پای فرزند دلبند شما را اذیت نمی‌کند و باعث می‌شود که در اثر شستشو و یا استفاده، درز پهلوها باز نشود.

این لایه‌ی محکم محافظ دکمه‌ها برای زیبایی بیشتر داخل درز پارچه‌ی لباس دوخته شده و دیده نمی‌شود اما با لمس کردن قسمت دکمه‌ها به راحتی قابل لمس بوده چون بر خلاف قسمت‌های دیگر بادی محکم هست و ضخامت بیشتری دارد و البته کشسان نیست. در ضمن الگوی مناسب و فواصل دکمه‌ها و حتی جنس دکمه‌ها هم در کارترز اصل و کارترز تقلبی متفاوت است.

مورد دیگری که می‌توان به آن اشاره کرد انحنای برش در قسمت پای بادی است که در موارد تقلبی اختلاف فاحشی با نمونه اصلی دارد. به گونه‌ای که در بادی تقلبی با بدسلیقه‌گی این برش‌ها زده شده است.

نوع پارچه و دوخت هم از مواردیست که مدل‌های تقلبی اختلافات بسیاری با مدل اصلی دارند.

علاوه بر این موارد مواردی از قبیل چاپ‌ها، گلدوزی‌ها، طرح‌ها و… هم هستند که شاید تشخیص این موارد کمی برای شما عزیزان دشوار باشد. دلیل این دشواری هم این است که شما حتماً باید مدل بادی اصلی از کارترز را دیده باشید و جنس پارچه و… را لمس کرده باشید تا با دیدن بادی تقلبی متوجه این امر شوید.

حال سوال اینجاست برای اطمینان صددرصدی راجع‌به اصل بودن چه کاری باید انجام داد؟

خرید بادی اصل کارترز از فروشگاه معتبر کارترزلند

سه تکه پسرانه کارترز کد 1573

خرید بادی اصل یا دیگر لباس‌های مورد نیاز کودک را از فروشگاه معتبری که ضمانت اصالت کالا دارد انجام دهید. فروشگاه کارترزلند با ارائه بادی تک و بادی در ست‌های دوتکه و سه‌تکه بسیار متنوع، برای تمامی محصولات خود حق مرجوع شدن تا یک هفته را گذاشته است. چون کارشناسان این مجموعه با بیش از یک دهه تجربه در واردات محصولات اصل کارترز و فروش آن، همانند برخی فروشگاه‌ها فقط به دنبال فروش محصول به هر قیمتی نیستند و اصالت محصولات خود را تضمین می‌کنند.

علاوه بر این، فروشگاه کارترزلند حق تعویض به صورت مادام‌العمر هم دارد! این بدین معنیست که شما عزیزان بعد از خرید و با گذشت هر مدتی از زمان خرید خود، در صورت استفاده نشدن از محصول می‌توانید درخواست تعویض با مدل یا سایز دیگر نمائید.

تصور کنید این ویژگی کارترزلند چقدر خوب است وقتی لباس‌هایی که برای یک‌سالگی نوزاد در سیسمونی‌اش خریداری کرده‌اید یا برایش کادو آورده‌اند، به دلیل رشد غیرقابل پیش‌بینی کودک، دیگر در یک‌سالگی سایز او نیست و مجبورید کنار بگذارید یا به کودک دیگری بدهید. با این قابلیت کارترزلند می‌توانید به راحتی آن را با یک لباس مناسب دیگر برای فرزند خودتان تعویض کنید.

دیدگاهتان را بنویسید